Darmowa dostawa od 2999,99 zł

0,00 
0
Search
Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość

Każdy klient będący konsumentem ma prawo zrezygnować z zakupu dokonanego przez internet bez podawania przyczyny. Termin na odstąpienie od umowy wynosi 14 dni i liczy się od dnia, w którym klient otrzymał zamówiony produkt.

Aby skorzystać z tego prawa, należy złożyć pisemne oświadczenie o odstąpieniu od umowy (można skorzystać z gotowego wzoru) i przesłać je na adres:

F.H.U. NOWEX Jan Nowak
ul. Kwiatowa 10
00-000 Przykładów

W sytuacji, gdy umowa została skutecznie rozwiązana, obie strony zobowiązane są do zwrotu wzajemnych świadczeń. Towar powinien zostać odesłany w stanie niezmienionym, chyba że zmiana wynikała z konieczności sprawdzenia jego właściwości.


 
Wyłączenia prawa do odstąpienia

Z prawa odstąpienia nie można skorzystać w następujących przypadkach:

  • gdy przedmiotem zakupu jest produkt wykonany na indywidualne zamówienie lub dostosowany do potrzeb klienta,

  • gdy towar ma krótki termin przydatności lub łatwo się psuje,

  • gdy produkt dostarczany jest w zapieczętowanym opakowaniu, które zostało otwarte po doręczeniu i nie można go zwrócić ze względów higienicznych lub ochrony zdrowia.


 
Zasady zwrotu

Towar należy starannie zapakować, tak aby nie został uszkodzony podczas przesyłki. Koszt przesyłki zwrotnej pokrywa klient.

Zwrot pieniędzy obejmuje wartość zakupionego towaru oraz podstawowe koszty dostawy (jeśli takie były). Jeżeli klient wybrał droższą formę dostawy niż najtańsza dostępna opcja, różnica nie podlega zwrotowi.

Środki zostaną zwrócone w ciągu 14 dni od momentu otrzymania zwróconego towaru. Zwrot następuje w taki sam sposób, w jaki dokonano płatności, chyba że klient zgodzi się na inną formę.


 
Reklamacje

Jeśli produkt okaże się wadliwy, uszkodzony lub niezgodny z umową, klient może złożyć reklamację. W takim przypadku prosimy odesłać towar wraz z opisem usterki oraz wypełnionym formularzem reklamacyjnym na adres:

F.H.U. NOWEX Jan Nowak
ul. Kwiatowa 10
00-000 Przykładów

Nie przyjmujemy przesyłek za pobraniem.

Każda reklamacja zostanie rozpatrzona w ciągu 14 dni. O wyniku rozpatrzenia poinformujemy klienta drogą mailową lub telefoniczną – zgodnie z informacjami podanymi w zgłoszeniu.


 
Możliwe rozwiązania w przypadku uznania reklamacji:
  • wymiana produktu na nowy egzemplarz bez wad,

  • naprawa produktu,

  • zwrot pełnej kwoty zakupu,

  • obniżenie ceny – zgodnie z wyborem klienta.

Konsument ma prawo zdecydować, czy woli wymianę, naprawę, zwrot pieniędzy czy obniżkę ceny – o ile wybrany sposób nie wiąże się z nadmiernymi kosztami dla sprzedawcy i jest możliwy do zrealizowania.

Udostępnij koszyk
Twój koszyk zakupów zostanie zapisany i otrzymasz link. Ty lub każda osoba posiadająca ten link będzie mogli w dowolnym momencie przywrócić zawartość koszyka.
Wstecz Udostępnij koszyk
Twój koszyk zostanie zapisany wraz ze zdjęciami produktów, informacjami oraz całkowitą wartością. Wyślij go sobie lub znajomemu, korzystając z linku, aby w każdej chwili móc go odzyskać.
Your cart email sent successfully :)

0
    KOSZYK
    Twój koszyk jest pustyPowrót do zakupów